Friday, April 29, 2011

Wish you were here

OMFG I AM GETTING HIGH LOOKING AT THESE!!!
SUPER CHEAP INSTOCKS!!!!!!
QUOTE PXDKITTY FOR PURCHASE OF 2 OR MORE ITEMS FOR FREE NORMAL POSTAGE

The owners of FeedYourCloset have also assured that after payment confirmation, parcels are mailed WITHIN 24HOURS!!!
Cause nobody likes to wait too long for parcels ^^
YAY KICKASS!!! :) i LOVE it when i buy stuff online and then the next day i see my house FLOODED with brown packages!!!!

This is awesome for girly dates!!! One of the rare dresses that don't make you look old heheh, must buy! ^^
Item 1, Lace trimmed end dress ONLY AT $15.50!



GRAB THEM NOW, LIMITED PIECES!!!
QUOTE PXDKITTY FOR PURCHASE OF 2 OR MORE ITEMS FOR FREE NORMAL POSTAGE

THIS MUST BE A DREAM! IT LOOKS AT LEAST $50+
23BUX???!!! SERIOUSLY???!! :O
Item 4, Topshop inspired bucket bag, $23
anyway they JUST RESTOCKED! so get yours before it's all gone! :)

GRAB THEM INSTOCKS NOW!! :)
QUOTE PXDKITTY FOR PURCHASE OF 2 OR MORE ITEMS FOR FREE NORMAL POSTAGE

Eh and this is a fucking good deal! 2 piece separable dress!!!
Normal Black tank dress alone will cost you $22 from other blogshops. $20 also don't have uh!!!
YOU CAN THINK OF THIS AS, BUY BLACK TANK DRESS AT $16.50 GET LACE OUTERWEAR FOR FREE! O.O SIBEH SONG!!
Item 6, 2 piece crochet outerwear with black tank dress, $16.50
Exclusively brought in this time! Separable.
ONLY 4 pieces instock!!



And if after all my previous posts you haven't already gotten yourself an envelope clutch, you're missing out!!!
IT'S LIKE SUPER HYPED NOW IDK HOW TO STRESS ON IT ENOUGH :) :)
Item 10,Envelope clutches, $23 (FREE MAIL FOR BAGS)
Available in 5 colors, Fits A4.
Has 2 straps, 1 short 1 long. (For wristlet / handbag style).
HOT MODEL + FAAAAAARKING CHEAP PRICE + LEOPARD PRINT
WHAT MORE CAN YOU ASK FOR? ^^
Item 12, Padded leopard top, $12.50
Excellent material + body hugging but NOT those suffocating kind!




GRAB THEM NOW, LIMITED PIECES!!!
QUOTE PXDKITTY FOR PURCHASE OF 2 OR MORE ITEMS FOR FREE NORMAL POSTAGE

+++++

Lazy day at home cause I had a paper at 9am today so this won't be a lengthy post
(just for today!!! so don't get angry ahhhh, I got a lot more stuff to post for the next few days so do wait for it ^^)

I officially am deprived of sleep! :(
Totally gonna knock out in bed later.... after I reply to my formspring (http://www.formspring.me/pxdkitty) questions! ^^ Sorry for neglecting that space! My phone lags like shit whenever I'm on mobile formspring so I only answer them when I get to my laptop!

Anyway, I'm officially on a mission to hunt for the CHEAPEST WEDGES/SHOES for you girlsss!!!
And I mean those seriously nice ones like brand inspired kind :) :)
I don't believe cannot find lor!!!! DU LAN. all the blogshops sell $89, $65, $55... SO EX.
And btw buy brand inspired ones more shiok cause original price $xxx so if you can get them $20+..... you can fly! ^^

And I decided to sell some of my stuff at super low prices today, but I didn't even get to mail out to my mailing list (i only updated my facebook and twitter, want cheap stuff follow me!! :p http://twitter.com/#!/pxdkitty) and 80% was sold... sooo I'm not gonna post the link here cause the page's pretty empty now :s Will post up when I have new updates again ^^


I'm currently packing my room as I'm typing this!!
I'm like one of the messiest person I know T.T
Hahaha okay be back at night again to see my room being all chio and nice okay! ^^

Right now it looks like this :( :(




And on a side note, Avril's new album is gonna kick ass SO HARD!
I love it ^^

No comments: