Friday, September 9, 2011

Sleepyhead

[WARNING: SOME AWFUL PICTURES OF MY SKIN AHEAD]

Hi bbydolls~
I went to Beauti Instinct (http://www.beautiinstinct.com/) for a consultation today! ^^

Yep! That's the one a lot of known bloggers go to, and finally I got to go! Cause previously it always was fully booked and I didn't have a slot and all~~
So if you wanna go for it you have to fight with alot of people (including me) for slots lol!

Obviously mine was NOT sponsored :( but I signed a $xxxx package with them
*fingers crossed* someday someday.......

BUT! as a reader of http://ohsofickle.blogspot.com/ I got a 10% off my package! ehehe ^^

My mum kinda lectured me cause I didn't wait for the first facial before signing the $xxxx package...... I know :( Sorry mummy!!

But it's cause a lot of facial places, clinics, specialists whatsoever have cost me a bomb and failed me terribly.

So this is my LAST CHANCE before completely giving up on spending $$ on my face and surrendering to the cruel fate that cursed me with problematic skin like this:


God damn, i'm already 21, not some pubescent with raging hormones!


So anyway here's me, being all ugly and make-up-less at the facial place before consultation



The place is so pretty!



So yep! After speaking to Auntie Rita (i think i spoke to her.. i always see her name on Tammy's blog ahaha) about my face, I decided to give it a shot and sign a package.

My first facial treatment will be on the coming Wednesday!!!!! SUPER EXCITED!!! :)

Hopefully it'll be good!!! Cause I've constantly been reading about Tammy's experience at the facial and it looks sooo damn effective!

Anyway, I will constantly update this space about Beauti Instinct despite not being sponsored cause I want to give you girls a clearer idea if you girls should sign a package with them as well! ^^
And I guess it will be better for most of you girls who are younger and are troubled by skin problems too! Cause i know we need to spend our money wisely especially when it's such a big sum so it's always better if someone you kind of know has gone through the same facial treatments before and it has worked for them etc

OMFG I AM SO NICE. I BOMB MY OWN POCKET FOR ALL YOUR SAKES! TOUCHED OR NOTTTT~~~

So yes, I will be honest in my reviews cause it'll be about my personal experience with Beauti Instinct cause I have no strings attached and all! ^^

Wish us all luck to better skins!!!

2 comments:

Anonymous said...

hey, have you ever tried going to a gynae? i used to have really really terrible skin, right up till i was 21 like you, and no matter what i tried nothing helped. turns out, i have pcos which causesmy hormones to be imbalanced. but anyway, they prescribed birth control pills to me that helped my skin SOOOOOOO MUCH. SERIOUSLY. i know lots of my friends who take it for acne issues too (:

Anonymous said...

Hi babe! Where did you get your shades from? The one you're wearing in this post (: